Valborg

Det blev en riktigt lyckad kväll igår. Skulle jag göra en topp 10lista över mina bästa utekvällar så skulle den här kvällen komma med på den.
Vi började kvällen hos Josies klasskompis. Det var ingen lyckad förfest enligt mig, vi kände oss missanpassade och det blev jobbig tystnad varje gång jag och moa slutade prata.
Sen drog alla till chalmers. Det var precis lika bra som halloween 08. Stort, mycket folk, billigt, bra musik.. det fanns allt.
The Sounds skulle tydligen spela där med, men det missade vi :P
Riktigt kul att springa runt där och hela tiden hitta nya rum. Det fanns nått för alla, stora dansgolv, små dansgolv, schlager, hiphop, trance.. Det fanns lugna lounger, en stor pool, uteterass. Alla trivdes, alla hade kul.
Fab!
Dock känner jag verkligen av gårdagen idag, jag som aldrig blir bakis.. idag har jag testat på det, jag gillar det inte alls.
Dessutom fett blåmärke på höften så det gör ont att ligga ner, slagit i armbågen med. Någon ramlade ner för en trappa igår. Woops..
Bussen körde inte in i Alafors heller, FAIL! Jag hade redan super ont i fötterna så den promenaden hem var olidligt lång. usch.. gör fortfarande ont.
Det blev smink med små diamanter

Jag och Moa köpte smirnoffs senaste; cosmopolitan. Härligt att slippa krångla och blanda själva.
Fast det var ingen höjdare ändå..

En tjej på förfesten började prata om olika saker man kan göra och inte. Sånt är alltid intressant. Hon visade en sak som tydligen bara tjejer klarade av. Självklart var jag tvungen att testa haha som tur var klarade jag det :P Precis efter det dök en till tjej och hennes kille upp. Perfekt, då var det upp till bevis, kunde killar klara det?
Nej.. han kunde inte. Ska se om Martin kan nästa gång jag träffar honom :) Ska testa brorsan med när han kommer hem.

Min drink lös grönt, hur coolt som helst. Men blixten tog bort det, och utan blixt blev bilden alldeles svart.
Josie var glad ändå.

lysande sugrör

Kommentarer
Postat av: Sara

SNYGGT!

2010-05-03 @ 22:17:28
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0