Promenad, takeaway kaffe och pannkakor

Idag var det vår. Iallafall om man låter bli att kolla på snön..
fake it till you make it, kanske man kan säga lite halvt.
Blev promenad med Moa i stan, första för i år. Så då är det minsann vår.
Take away kaffe från espresso house. Tur att det tydligen skulle komma till Jönköping med ( as weird att det inte fanns där innan? Fanns ju tillomed i varberg.. o i göteborg finns det ju överallt.. aja )
Sedan stannade vi till på Egg & Milk, vi har gått förbi där hur många gånger som helst, det ligger nämligen på vägen av vår vanliga promenad runda, ganska nära slottskogen. Vi har alltid stått o kollat in o gillat somf an att de har sånna där fräcka bås, och stället är så 50-tals amerikanskt. Lite så som vi tänkte inreda vårt café.
Men det har alltid varit stängt innan.
Men inte idag :)
Moa bjöd på pannkakor, sånna där lite tjockare. Hon tog med blåbär, jag tog med choklad. SHIT va mättande de var.. fick ge upp tillslut. Mådde illa :P
Sen blev jag helt weird i huvudet, fortfarande det.. helt svimfärdig typ.. så det blir ingen träning idag som jag planerat, får stanna hemma och ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: moa

Guuuuud va ful jag var på den översta bilden xD ser galet tjock ut med xD hah aja :P Gott var det med pannkakor iaf :D

2010-03-04 @ 18:57:28
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh jag vill med gå dit, men har aldrig fattat vart det ligger :P

2010-03-04 @ 23:36:47
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0