Nya skor

Efter lite sömn och en snabb tripp till Nödinge och lite fixande inför morgondagen begav jag mig in till stan för att träffa Malin.
Där blev det en hel del shoppande för min del, har skjutit upp att köpa lite saker jag behövt ganska länge nu så bäst att passa på nu när det var löning och rea.
Blev en ny kjol, 2linnen, underkläder, väska och skor.
Fynd på rean är aldrig fel. Gillar att hitta grejer man spanat in länge och märka att det reas ut nu.
Vi fyndade t.o.m. våran middag, kött på la gondola som var mycket billigare fram til kl 19. Nice :)
Sedan blev det kaffe, jordgubbar och glass hos malin.
Så det var en super nice dag idag, nya skor, jordgubbar, glass och vin. I like :D

Imorgon ska jag på dejt :) Picknick i Jönköping med Martin, jag längtar riktigt mycket :) Hoppas det blir fint väder bara.

Kommentarer
Postat av: moa

Du vet att den där väskan fanns i Ullared va :O :P fin :)

2010-07-18 @ 21:29:23
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0