Musik

Tänkte sortera all min musik i itunes, fixa massa spelningslistor. Lyckades ju radera alla listorna för ett tag sen och det drar så mycket batteri på ipoden när man får sitta och leta upp låtarna man vill höra hela tiden.
Krävs massa bra listor nu när det blir 4timmars pendlande varje dag.
Men det är inte på långa vägar lika kul som att fixa spelningslistor på spotify.
Har tröttnat på all musik jag har på datorn, eller ja all och all det är väl en överdrift för jag har nog inte änns hört alla låtar.. men ja alla dom bästa har jag tröttnat på.
Man skulle vart lite rikare och skaffat iphone med spotify premium, det hade man inte tackat nej till, ialf inte jag :P
Fast hade varit riktigt nice att ha mer pengar och kunna köpa massa skivor. Hade varit svin coolt att ha en hel bokhylla fyld med massa massa grymma skivor. Det är verkligen mycket coolare än att bara ha gamla nedladdade låtar på datorn.
Men just nu för tillfället när jag inte har råd med varken iphone eller skivor får jag nöja mig med de där gamla låtarna eftersom jag håller mig laglig och inte laddar ner musik.

Tur att man kan lyssna på spotify och youtube annars, sjukt bra uppfinningar ;)

Kommentarer
Postat av: V I L J A

Svar: Ja visst är den bra! Fastnade första gången jag hörde den! :)



Haft en fin start på veckan då? :)

Åh, gillar Lady Gaga! Den låten har spelats på repeat här hemma många gånger :D

2010-01-04 @ 20:02:05
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: moa

Svar: nope inget minne av det :P

Kommer du ihåg att jag tyckte den Bad Romance var asbra aslängesen ;) hahaha:P (Dock minst lika bra nu)

2010-01-04 @ 20:26:58
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0