Lillis

Fan va fail det känns att börja kolla på ams.se igen. As fail.
Men ja annars blir det inget jobb.. eller jo finns på andra ställen med, men ja det känns inte lika fail att kolla där.
Jag vet inte änns vad jag vill göra. Eller rättare sagt jag vet inte vad jag vill göra om jag inte får något ljudrelaterat jobb.
Känns rätt jobbigt.

Men på tal om annat, såg precis att Lillis kommer tillbaks och tränar Frölunda, Nice! Lite segt dock att jag precis såg att det var gratis att gå på kvällens match mot Skellefteå. Surt, hade var kul att gå på. Men nu är det försent för att hinna dit. Attans.

Kommentarer
Postat av: Sara

LILLIS <3 Sådan skillnad på att se honom i båset och Dahlén. Lillis kramar om spelarna, hoppar runt och pratar och peppar! Som en tränare ska!

2010-01-29 @ 20:54:07
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0