Första dagen på praktiken

Galet trött i benen nu. Inte helt okej att den bussen som jag tänkte åka med inte körde in i Alafors så det blev en extra lång promenad. I alf inte när man redan är trött och bara vill direkt hem.
Aja, första dagen på praktiken idag. Jag gillar det.
Det var riktigt nice, as schyssta människor och jag fick hjälpa till massor. Det blir bra det här.
Men nu är det dags att sova, ska åka till Jönköping imorgon, tidigt! Ska på dop och 40-årsfest.
Var bara tvungen att starta datorn för att kolla bussarna.  Tur det för den bussen jag tänkt ta gick inte. Så lite sovmorgon då ialf. Men ändå,jag ska ta den tidigaste bussen som går härifrån imorrn..eller ja idag.. uuh. Verkligen inte min tid på dygnet.
Håll tummarna att jag lyckas köpa tågbiljett sen bara. Såg att resebutiken öppnar samma tid som tåget går, fast ska gå att köpa på kundservice med. Segt att behöva sitta där och vänta på nästa tåg i 2timmar annars.

Men men.. God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0