dream on

Sjukt sugen på att börja jobba, mest för att jag lackar på att vara så pank. Jätte stressande.
Hittat massor jag vill köpa. Massa kläder, skor och smink.
Nytt Sportlife kort står nog högst på listan just nu, jag har rejäl abstinens efter både body pump och body jam.
Nya högtalare vill jag ha med, är inte ensam om att ha suttit o dregglat över de stora Genelecen i skolan.
En Iphone är jag riktigt sugen på med. Speciellt eftersom alla i skolan visar allt som är så bra med deras hela tidne, och visar de inte deras egna telefoner visar de filmer frnån youtube :P
Lärarn visade en youtube film om en ny applikation till iphone idag. Sjukt coolt! Hittar den tyvärr inte. Men det var från tillverkarna av drumagog. Gick ut på att man sjöng melodier och valde olika instrument som iphonen spelade in och la tonerna från de man sjöng till instrumentet man valt. Så kunde man bygga på med fler instrument och sång och göra egna låtar.
Det finns sjukt mycket coola musiksaker till iphone,och massa värda saker som är perfekt för drömyrket.
Så det blir målet i år.. köpa iphone.. ska fan göra det..

Kommentarer
Postat av: moa

Dom verkar asvärda :D jag vill med ha en :D:D Allt med Apple vill jag ha :P haha

2010-01-14 @ 00:14:28
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0