Klädångest

Hur kommer det sig att man alltid får klädångest när man inte har tid för det?
Eller ja, så är det för mig ialf.
Skulle städa snabbt som fan idag, tvätta o lägga bort kläder som låg utspritt över hela sängen. Så när jag fått bort alla kläder från rummet kom jag på att det jag hade på mig var inte okej..
Så då måste man gå igenom hela garderoben innan man blir lite nöjd.
Hade inte sagt nej till en ny garderob...
Aja, ska strax in till stan och träffa Moa :D
Låter rummet vara som det är nu men orkar fan inte bry mig om det mer just nu.. ser ialf lite bättre ut än i morse.
Fick skrivit in mig på arbetsförmedlingen idag. Så det var därför det blev så lite tid över till städningen.
Tänkte gjort det lite mer gästvänligt tills Martin kommer ikväll.
Får helt enkelt hoppas att han överlever allt damm istället :p

Kommentarer
Postat av: moa

Klädångest är tydligen en del utav att vara tjej ... haha för jag känner fan ingen tjej som inte har klädångest :P

2010-02-18 @ 15:52:45
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: moa

Svar: Det har jag redan tänkt på serru ;) , men det är redan taget :(

Inte så kul att göra samma :P men klart egentligen spelar det ingen roll :P

2010-02-24 @ 20:52:15
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0