Jag tror på oss

Fan vad jag vill att snön ska smälta nu. Vill verkligen ha riktig vår nu.
Var och hämtade Frida på fritis förrut, shit vilka vårkänslor man fick när fåglarna kvittrade och solen sken.
Var med Frida hos tandläkarn, dels trodde alla att jag var hennes mamma..akward..
och i väntrummet satt jag o Frida o pratade om operationer:
Frida: Jag har aldrig opererats faktiskt..
Jag: Nej inte jag heller..
Frida: Mamma har gjort det, i ögonen och..
Tänker lite
Frida: Du kommer ju operaras snart!
Jag: Huh? Varför det?
Frida: Ja..för barnet!
Jag: Ööh?? vilket barn?
Frida: Meh.. du kommer ju få ett barn ju..
Jag: Haha sen när?

Spelade finns i sjön hemma sen. Lärde henne nollan med.
Skulle gått på Ale rocken ikväll tänkte kollat på brorsans band som spelar i pausen, men verkar inte bli så. Josie kunde inte, inte Michelle heller så får nog stanna hemma och fortsätta kolla igenom bilder från förra våren.
Går runt i rosa pumpsen,låtsas att det är vår inomhus ialf ;) Fan va ont dom gör! Men fan så snygga med höhö ;)
Jag o Skrållan uppe vid sjön förra våren,precis efter att jag blivit mörkhårig igen. Se så liten Skrållan var då :D

Dessutom nu när jag sitter och har en nostalgitripp till förra våren döck den  här låten in på listan i spotify:

Kommentarer
Postat av: Sofia

böööh varför ska det vara så jävla dyrt?!

usch. okej men du har ett jobb vid sidan om eller hur gör du?

den ligger i stockholm så det är lite fel just nu då jag inte vill flytta till hösten. har hästen som jag inte vill lämna riktigt än. så jag går nog på en utbildning i göteborg, på universitetet, så om det verkligen är något jag vill jobba med så kanske jag kommer låna och försöka komma in.

2010-02-11 @ 11:33:55
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0