Virus

Tji fick jag för att jag skrev att det var lite tråkigt när de andra sov. Efter att jag postade det inlägget kraschade datorn istortsett. Något virus som dök upp och det gick inte att göra något..
Tog 5timmar innan jag kunde få igång en virusscan.
Frågan är ju när sjutton jag ska lära mig det här egentligen? Hur många gånger har inte min datorn kraschat nu för att jag inte har virusprogram?
Hur som helst, fick fört över alla bilder jag inte sparat på den bärbara hårddisken till mammas dator, var beredd att defragmentera datorn, men plötsligt försvann viruset? så då kunde jag installera virusprogrammet. Så nu är datorn helt virusfri igen.

Fick köpt ny hårfärg nu idag med. Från ett av mina favoritmärken. Den färgen jag använde sist har istortsett tvättats ur, Viva lär ju vara sämsta märket, färgen åker alltid ur i tvätten. Så jag hoppas att den här blir bättre, Schwarzkopf Brilliance.
Nu ska jag se till att få upp värmen igen, mina fötter är super kalla, sitter med dubbla raggsockar plus vanliga strumpor och fötterna känns ändå som isbitar.
Flera tjocktröjor på också. Hur ska det gå ikväll? Nästan rädd för hur kallt det kommer bli :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0