Mc DSP ML4000

Sitter och skriver lite på ett arbete om en multikompressor som heter McDSP ML4000. Vi jobbade två och två i skolan idag med olika multikompressorer, jag och Patrik arbetade med den här. Alla skulle skriva en del om sin kompressor, göra lite ljudtester en presentation och sen redovisa. Lärarn var int ehelt nöjd med någon grupp så alla fick mer att göra tills imorgon.
Lite segt med tanke på att jag tänkt ta det super lugnt idag eftersom jag inte varit 100% idag. Möjligtvis tagit ipren och dragit till gymmet istället. Men nu sitter jag här och läser om ML4000 istället. Den är rätt avancerad så jag hänger inte riktigt med på alla punkter. Den jobbar bra och får man leka med den ett par timmar släpper det nog lite mer, men just nu när jag ska sitta o läsa mig till flera av de avancerade funktionerna den kan, ja då känns det inte helt motiverande.
Härligt att jag inte har word längre heller, jag hoppas att wordpad-filer fungerar till mac sen, ska nog mejla texten till mig själv för säkerhetsskull.
Fick förra veckans självstudier på mejl också förresten. Hade tänkt plugga hela torsdagen men fick inte mejlet förrän fredag en halvtimma innan tåget gick, och eftersom det inte änns var från någon av alla våra böcker så kunde jag inte läsa på alls, lite segt.
Var dock nästan ingen som läst läxan nu, hade tydligen krånglat för det flesta. Skönt att man inte var den enda haha.


McDSP ML4000

Kommentarer
Postat av: moa

Uh..låter komplicerat.... men tur att du är lättlärd då ;) Haha, alla verkar ta läxorna på största allvar :P ...

2009-10-05 @ 23:15:15
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0