Friday i´m in love

Lyckades efter många om och men bli klara med mixen igår. Shit vad allt krånglade. Jag och Andreas var jätte peppade för att mixa på morgonen, vi hade ju så goda förutsättningar med mixen. Lärarn var inne och kollade vår planering och lyssning och påpekade att även han gillade vad han hörde hitills.
Sedan fungerade nästan ingenting. Det hade redan tagit tid att få ut allt på bordet, sen fick vi inte orning på stereokanalerna, sedan krånglade kompressorerna.
Runt 14 märkte vi att leadsången på versen var utbytt mot baskagge.. kul. Det visade sig vara en bugg i programmet, så en viss plugg vi lagt på as många spår la till baskagge på alla de spåren.
Vi skulle egentligen vara klara runt 16, men när klockan väl var så mycket gav vi upp allt analogt som krånglade och gjorde resten i datorn.

Märkte sen när jag kom hem att refrängen blev för komprimerad :/ trött man blir..
men men
Sen när jag kom hem hade Martin fixat mat :D as värt speciellt när man typ inte käkat under dagen o vart i skolan as länge. Han fick vara ensam hela dagen i varberg, stackarn.
Sen var vi och hyrde film, kollade på kenny starfighter men båda somnade haha.

Så idag har vi kollat klart på filmen, as kul :)
Sen var vi nere på stan en sväng, fast båda mådde dåligt sen så vi åkte hem o kollade på film. Stackars oss.
Så det blir lugn kväll idag.

Kommentarer
Postat av: moa

SÅ JAH!! (Y) (SVAR) haha ja , det hade vart fierce :E och massa tyll :D

Ja det vet hur det känns när det krånglar, idag på mässan krachade servern och jag hade glömt o spara det jag hade gjort.. kul när det är 3 timmar kvar till deadline not.

( btw läste jag buskage först inte baskagge xD)asg

2009-11-13 @ 20:48:53
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

2009-11-15 @ 01:56:24
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0