Kort Göteborgsvisit

Det blev ett välldigt kort besök i Göteborg. Hade tänkt stanna i minst en vecka ialf men det blev knappt en dag.
Skulle dit för att besöka tandläkarn. Hade ett hål i en tand för första gången i mitt liv, så ska tillbaks och dra tanden eftersom det var en visdomstand som tydligen var enklare att dra än att laga. Läskigt.
Sedan ringde det en kille från ett jobb jag sökt som jag verkligen vill ha, så fick åka hem på kvällen för att kunna gå på intervju idag.
Bitterljuvt, ville egentligen stannat i gbg. Hade behövt träffa de närmsta, prata av mig och tänka igenom allt. Men jag vill verkligen ha jobbet så det var ändå inget svårt beslut att åka hem så fort som möjligt ändå.

Hann träffa Moa ialf, så fick pratat av mig en hel del om allt. Hon är det bästa stödet. Hon hjälpte mig lite med mitt CV förresten så det är lite tack vare henne som det går bra med jobben nu :D
Vi fick kikat i lite affärer, besökt greenwich och kollat in Jims lägenhet som Moa ska bo i en månad framöver.
Jag hade planerat att bo hos henne med, ialf nu i helgen men ja nu hamnade jag ju hemma igen trots allt :P

Fast som tur är kommer Emma och Josie hit i helgen, det kommer bli så sjukt nice.
En annan nice sak är att jag fick ett annat jobb idag, var 3e helg. Så idag är en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur gick det med intervjun då? :)

2010-09-08 @ 18:28:24
URL: http://sarajohansson.nu
Postat av: moa

Du anar inte hur nice det är att bo här :) Det är aslame att du inte är här på min "inflyttningsfest" :'(

2010-09-10 @ 08:27:12
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0