God morgon

Jag har insett att det var väldigt dumt att jag tog med min tv när jag flyttade. I jönköping hamnade den i förrådet eftersom vi varken hade plats eller uttag för den. Men shit va tråkigt det blir nu när jag är hemma och hälsar på och alla andra sover. Det är nu det hade varit perfekt att slökolla på tv.

Istället har jag pysslat med att boka biljett hem och kika runt lite på internet. Fick mejl häromdagen att jag vunnit en tävling jag, josie o emma var med på när vi var på a6, trodde det varit massa vinnare men det var visst bara jag och en till. Nice :D

Om en liten stund tänkte jag åka och rösta så jag hinner det innan jag ska åka. Efter att ha kollat på en några av valdebatterna på tv4 känner jag mig helt säker på vart jag ska lägga min röst.

Kommentarer
Postat av: moa

Det låter lite roligt haha, låter som enda tv:n ni hade förut var din, men jag antar att du menar att du inte kan kolla på tvn i vardags rummet när din mamma sover där :P Eller? Har ni verkligen ingen tv när inte du ade din där xD?

2010-09-19 @ 10:11:30
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: Frida

Eller hur. Är så jävla trött på alla trångsynta människor som påstår så jäkla mycket. Var inne på deras hemsida nu och hittade inget jag kände att det var orealistiskt i stort sätt. Det är tur att någon vågar öppna käften om den här jävla invandringen, men det är ju jävligt synd att svenskar är så jäkla negativa och bara skriker ut skit om dem.

2010-09-22 @ 22:19:18
URL: http://fridstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0