Torsdagsbestyr

Blev ett besök på sportlife idag. Fick pratat med en till där för att få hjälp att fixa kortet. Seriöst det är helt stört jobbigt att fixa så kortet ska gälla här.
Men den här tjejen höll med mig och skulle också försöka ringa runt och se om hon kunde fixa det på något sätt. Håll tummarna! Jag vill inte behöva betala 600kr i månaden eller lägga ut på blocket där ändå ingen kommer köpa.. jag vill bara att kortet ska funka här utan att man ska behöva betala extra varje gång man ska använda det, hur mycket begärt är det egentligen?
Men men.. fick ialf tränat idag, även om det kostade.

Skulle träffat Elin sen men hon mådde dåligt så hon fick ställa in. Som tur var fick jag tag i Malin, tur det för idag ville jag verkligen verkligen inte sitta hemma.
Så vi spenderade kvällen på Viktoria, eller heter det Vasa Viktoria? aja.. mat och lite vin blev det. Sen drog vi hem till Malin och drack kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0