Pass krångel

Motivationen är noll idag. Var på ett möte som visade sig vara totalt oinspirerande och ogivande.. Så sen har hela dagen bara varit omotiverande.
Men så för att tala om något mer intressant; min bror är på turné i england nu och förra veckan stal någon hans plånbok med pengar, bankomatkort, id-kort o annat smått o gott i. Välldigt jobbigt för honom med tanke på att han har nationellt id-kort och det var det som blev stulet, så nu kan han inte ta sig hem.
Om 2,5månad hade det vart lätt att fixa nytt på ambassaden men nu är han för liten.
Så efter en massa krångel verkar det som det löst sig nu. Det krävdes underskrift från både mamma och pappa. Helst av allt ville de att de skulle skriva på papprerna i London. Lätt match? nja..
Slutade med att Sanna fick kört ner pappa till polisen för att skriva på papprerna, mamma skulle åkt ner sen men det slutade med att hon fick faxa ner papprerna istället.
Så förhoppningsvis kan brorsan komma hem nu i veckan, håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tror att jag helt ärligt funderar på att ta livet av mig om jag inte kan träffa honom på fredag.



Och btw, tack! Många har sagt att hårfärgen vart fin, men det blev inte alls som ajg tänkt mig :( Men du! Säg ingenting till Bob om hårfärgen (färgar om det till rött ikväll), han får inte veta förrän han ser det :p

2010-10-18 @ 21:30:22
URL: http://fridstad.blogg.se/
Postat av: Frida

Har färgat om det igen ;> Det var inte den färgen jag skulle ha. Hehe

2010-10-19 @ 09:10:57
URL: http://fridstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0