En sån där dag..

En sån dag alltså.. när det väl börjat gå fel så går allt fel verkligen.
Idag var inget undantag, först stod det en lastbil i vägen när jag skulle köra ut från parkeringen här hemma så fick snällt vänta på att de skulle asfaltera klart innan jag kunde åka till tandläkarn, kom försent för det.
Sedan skulle jag dra en tand, aldrig änns haft hål innan så jag var jätte nervös.
Dessutom har en visdomstand på andra sidan munnen växt så det skaver på kinden o gör ont, så tandläkarn och sköterskan skulle använda något medel som de knappt förstod sig på och påpekade att det skulle svida _jätte_ mycket. Som om inte det vore nog satt de dessutom med ryggarna mot mig hur länge som helst och disskuterade hur man skulle använda medlet, betryggande? neh.. jag låg där i stolen o verkligen skakade tillslut.

När jag kom hem hade jag lyckats gå mot väggen med min arm, så lite senare märkte jag att min nya jacka var full med vitmålarfärg. Jag visste inte änns att de hade målat på vårat hus idag. Jätte fail!
Lyckades som tur va få bort färgen efter en bra tids slit.
Men dagen har faktiskt haft bra stunder med, fick sökt ett jobb idag som verkar kanon, heltid också det är nice :)
Men bäst av allt är att jag gjort lite framtidsmål så allt börjar kännas lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0