Jobbcoach, stress och Skrållan

Började dagen med ännu en mölndalsvisit. Fast det tog emot lite att de ringde mig när jag kommit fram till Göteborg och sa att min jobbcoach som jag skulle träffa hade blivit sjuk. Fast dom var snälla o lät mig prata med en annan, så jag inte skulle ha behövt gå upp tidigt o åkt länge för ingenting.
Det är ialf sjukt givande där. Det är precis vad jag behöver just nu.
Hon gav mig massa komplimanger för mitt CV, så allt putsande har gett resultat för varje gång jag visar cvt för någon nu får jag massa komplimanger för det. Fast kan fortfarande inte riktigt ta emot det och ta till mig det.. men det kommer väl.

När jag kom hem sov alla andra, så jag satte mig i min säng med en kopp kaffe och kollade på tv. Skrållan kom dit o la sig i knät, hur mysig som helst.
Jag tror hon kände att jag mådde dåligt, för hon brukar aldrig lägga sig i min säng annars.
Jag hade super ont i magen o huvudet och mådde illa. Sjukt stressad för allt. Känner hur magkatarren är på g, så har försökt att sysselsätta mig hela dagen för att inte tänka på allt och stressa upp mig mer.
Så det blev ett besök hos Sanna också, jag borde nog låtit bli kaffet egentligen men o andra sidan är det något att göra, det är ju trots allt det som stressar mig mest, att inte göra något.
Efter det blev det ett Body Pump pass, träning hjälper ju trots allt allra bäst mot stress.

Nu sitter Skrållan här brevid mig, och just nu är jag hennes allra bästa kompis.
Dock bara för att bex kom in och gav mig några Estrella rings.
Men Skrållan är så söt som älskar sina chips så mycket så hon får dom av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0