En lugn stund

Det blev en kul kväll igår. Först pc, vi fick tillomed bord direkt fast vi kom lite sent, frågan är om det var lite folk eller om det bara hjälpt att de byggt om? För det kändes som det var ganska många där.
Hur som helst hamnade vi på Sticky sedan, hängde med Johannes och några kompisar till honom.
Jag har inte varit på sticky sen september förra året ,förutom praktiken då ;) Så det var nice. Fast jag och Emma ville dansa och det var stängt till top floor och metalband som spelade på första våningen :P Så det blev bara källarhäng, men det är ju faktiskt det som är bäst med Sticky. Att hänga i källaren.

Idag har varit en lugn dag. Åkte med mamma till Backa plan så hon kunde köpa present till Frida. Sedan var det kalas på schemat. Kom nyss hem och tänker bara slappa resten av kvällen.
För just idag känns det helt perfekt att bara va liksom. Alla de senaste helgerna har jag känt mig jätte pressad att jag måste göra något på fredagen och lördagen. Idag har jag sagt nej till allt och bestämt mig för att bara vara hemma.
Det är faktiskt en rätt skön känsla. Har varit så stressad så länge nu så det behövdes verkligen en dag när allt bara känns lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0