vardagsliv

Ännu en gång hamnade jag i Jönköping. Har ju inget bättre för mig så varför inte.
På fredag däremot, då blir det provjobb :) på Moas jobb, hon jobbar också dessutom plus att hennes syster också skulle provjobba så jag blir inte ensam.

Dagen vet jag inte hur jag ska spendera riktigt. Städa lite typ, det är mycket lättare att städa här för konstigt nog har inte Martin lika mycket grejer som jag :P Alltså blir det mycket enklare att städa och därmed roligare.
Borde egenligen gå till affären med, investera i något av det tråkigaste tjejgrejerna man kan köpa.
Få lite frisk luft med, det skadar ju inte direkt.
Tvätta håret med. Mer spännande än så blir det nog inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var tydligen en hel hög med massa nya som skulle provjobba :P Plus att hotellet ät fullbelaggt i helgen :P Så du blir nog inte ensam nej ;)

2010-05-11 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0