Ut i världen

Kom hem från Jkpng runt halv 10, la mig och solade och somnade en stund. As nice faktiskt, vaknade lagom så jag kunde vända mig o somna om haha :P
Sedan blev det promenad med Josie, Sara och Esperanza. Sara hade köpt solglasögon till Esperanza, hon var hur söt som helst!

Nu sitter jag och kollar resor.. shit va jag vill ut och resa nu. Jag vill överallt på en gång, USA, Japan, Frankrike, Italien, England, Kroatien, Polen Kenya.... nu direkt helst. Varför kunde det inte bara vara gratis?

Kommentarer
Postat av: Åsa Lundstedt

Tycker om det du skrev! Spännande att se en del bra saker och inte bara det generella grejerna som man kan se om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0