Stallet, sol och stan

Hängde med Bex upp till stallet. Där satt vi på altanen och solade, riktigt nice. Vindstilla där så det var riktigt varmt och allmänt gött. Jag hoppas jag fick någon färg, inte okej alls att vara såhär blek..det är bara inte okej. I år ska jag fan hinna bygga upp mer bränna om det så ska krävas massa BUS och solarium.. (okej det är inte så troligt haha.. kommer nog bara bli vanlig sol)

Kvällen spenderades med Malin. Det blev promenad runt stan, min och moas vanliga runda. Det avslutades med kaffe på greenwich. Trevligt som vanligt.

Försökte fota mitt blåmärke på höften, men gick inge vidare.. Det är ialf välldigt blått och fult nu typ 1,5dm. Fail.
Men för att få in nån bild här ialf så kan jag ialf berätta att jag är as glad för flera påpekat hur mycket de gillar min nya fb bild :D Speciellt michelle, hon öser komplimanger :D  Jag som va så osäker och nu fick jag jätte mycket komplimanger för den, det värmer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0