Nya jobbet

Första dagen på nya jobbet idag, Moas jobb. Så numera är jag också städerska, ialf en del av min tid. Det var mycket att hålla reda på, men det är det ju alltid på ett nytt jobb. Det blir nog bra det här.
Fast känns weird att gå utan piercingen i läppen.. men vänjer mig väl snart.

Jag och Moa hängde på greenwich igår. Sällan vi hinner ses nu så alltid massor att prata om. (okej realistiskt sett.. vi har alltid mycket att prata om oavsett hur ofta eller sällan vi hinner ses)
Medan jag väntade vid fontänen på Brunnsparken stod jag och funderade över hur mycket jag älskar Göteborg. Trots att det var kallt och mulet blir man faktiskt sjukt glad av att stå där och höra spårvagnarna åka förbi och dessutom konstigt nog känna sommaren i luften lite smått. Jag längtar jätte mycket efter sköna sommarkvällar på någon uteservering på Avenyn, sallad i någon park, promenader, oändliga nätter på trädgårn..
Göteborg på sommarn är fan svårt att toppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0