Morgonirritation

Fastnade i några how i met your mother avsnitt i natt och somnade inte i tid. Eller ja i tid? som att jag hade någon tid att passa?
Aja, vaknade jätte många ggr i morse av att mamma knackade på bex dörr, bob gick upp bex gick upp.. ja massa sånna grejer.
Lyckades somna om ordentligt och då passar Bex på att vandra in i mitt rum och väcka mig för att fråga om vi kan åka till havet (läs om jag kan köra henne..) Jag blev skitsur, ändå klickar det inte för henne att hon ska låta bli att väcka mig för sedan kommer hon in och väcker mig igen för att hon måste låna en tidning av mig.
Hon fick 6st tidningsställ proppfyllda med massa tidningar av mig när vi bytte rum. Men dom duger visst inte utan det är jätte viktigt att väcka mej för att hon behöver någon av de 3tidningarna som ligger på mitt rum? What the fuck?
Så sen dess har irritationen varit på max. Jag hatar att bli väckt..uh.
Datorn går as segt med, jävla atg antivirus grejs som mamma installerade som fuckar upp hela datorn. Avinstallerar det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0