Jumpin jumpin

Idag har jag varit barnvakt. Eller ja, först en sväng till Kungälv och Maxi med Bex och Mamma. De gick och bråkade hela tiden och jag hade tankarna åt andra håll så borde nog stannat hemma.
Hampus sa att han längtade tills man kunde bada i sjön, jag sa att vi kunde göra det direkt nu. Frida nappade, Hampus trodde mig inte. Inte förrän vi dratt på oss badkläder och dratt upp till sjön.
Vid det läget hade solen försvunnit bland alla mol och vattnet var faktiskt jätte kallt. Så vi badade bara fötterna.
Uh gammal jag känner mig som mesade ur.. måste se till att ta första doppet i maj i år, så e det bara. Måste ju klara att bada i den "stora sjön" sen i sommar ;)
Efter det blev det film, spel, rita, skriva och hoppa studsmatta. En helt vanlig dag med dom helt enkelt.
Självklart blev det en massa fotande vid studsmattan, det är ju det som är det bästa med den ;)

inte redigerat än, inte tid att greja i ps nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0