Helt slut

Shit jag är verkligen helt slut. Det tär på kroppen att städa. Märks som fan nu såhär i början när jag är ovan.
Det var en riktig dag på jobbet idag. Jag hade min helt egna lista på rum, och det var ingen sån kort version som sist utan nu var det the real deal så att säga. Stressigt värre, om ett tag kanske en sån lista känns lätt, men idag var den jobbig.
Dessutom missade de att tala om för mig när jag hade rast, fail :P Fast såsätt var det ingen jag kände där idag ändå så det passade bättre att jobba vidare. Förutom att jag borde druckit lite vatten, men men det vet jag till imorrn.
Lite nervöst inför imorgon eftersom Moa berättade att fredagar brukar vara riktigt jobbiga, många avresor.
På lördag däremot, då jobbar åtminstone Moa, så då lär det kännas lättare oavsett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0