Halvkines

Jobb idag med. Fick städa ensam, eller ja min fadder fick godkänna varje rum men annars var jag själv. Det var nice.
Jag fick höra att jag ser ut att vara halvt kines från en tjej jag aldrig pratat med innan. Det kändes weird haha, vad svarar man liksom?

Lyssnat massor på Marionette idag, peppar för att se dem på lördag det hade vart fierce :D Kanske får försöka peppa någon att gå med. Det är ändå sista spelningen med Axel som sångare.
Fastnade för en del av texten från "This is the end"
And it will hurt and it will scar
and they will make you the loneliest soul in the world
but you´ll shine in the fire
my witch on the pyre
Burn in to something new

Tryckte in piercingen i läppen igen förresten, shit va ont det gjorde.. har haft ute den nu i helgen. Att dte växer igen så fort, lite coolt ändå.
Jag som skulle ta ut helt hehe.. men jag har faktiskt haft den i snart 4år, jag får ha lite avvänjningstid typ ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

åååh hmm. kanske ska sno den teckningen och ge den till min designervän så han kan sy den ;) haha!

2010-05-16 @ 23:27:56
URL: http://sarajohansson.nu
Postat av: moa

Sv: Jag tycker allt var hyfsat kasst förutom de asballa effekterna i filmen :P haha typ slowmon när de hoppar, de tycker jag verkligen är asballa, riktigt snygga :D



Dom känns mer som vilket band som helst nu :P

2010-05-17 @ 11:56:12
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0