36dagar kvar

Jag och Martin köpte metaltownbiljetter igår. Eller ja, Martin köpte, jag ska betala honom när jag får pengar.
Men nu kan man peppa upp ordentligt. Jag hoppas Sandra får köpt snart med :)

Jag tänker först och främst se: Rammstein, In Flames, Finntroll, Nile, Sonic Syndicate, Hatebreed, Skindred, Adept, Bleeding Through och självklart bandet jag berättade om häromdagen för er som hann läsa innan jag tog bort, för det är fortfarande hemligt tydligen.
For this moment låter lockande med, tror inte jag har hört dom innan men lyssnar lite nu. Låter nice :)
Vilka band ska ni se?

Hur som helst, i år kommer bli bästa nånsin tror jag :)
Bilder från förra året :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0