UUh..

Alltså det är inte okej att få en sån där "åh mitt liv är över" känsla när man är 20 och livet nästan precis börjat.
Men ibland är det verkligen svårt att låta bli att fundera över sånt man missat. Klart man kan ta igen en del, men det är ju inte samma sak nu.
Det uttrycket att man bara ska ångra sånt man inte gjort, det är verkligen sant..

Nej, nu ska jag sluta sitta o hänga upp mig på det, får tänka tillbaks på alla roliga stunder istället.
För det har verkligen funnits en hel del sånna stunder, massa sånna där oförglömliga tillfällen och galenskaper. Ska tänka på det istället.

Men ja, just nu kan jag bara uttrycka mig som moa ; Uuuhh...

Kommentarer
Postat av: moa

Det är verkligen ordet på känslan ibland :P Uuuuuh... Haha, men i får se fram emot allt vi har att ta igen istället :D Vå får se till att verkligen göra massa grejer som vi kommer ångra, till sommaren , haha ;)



Men visst finns det en hel del bra med :) vi får fokusera på det (Y) ( precis som du skriver :P )

2010-03-17 @ 22:06:33
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0