L.O.G och A.B.R Peppande

Sjuukt rastlös.. segt att inte msn funkar heller.
Vart och hämtat ut Lamb of god biljetterna, så blev ialf en promenad ner till a6 och tillbaks. Skönt i det här vädret, fast trist att gå själv och skorna slets lite till på all sand.
Fick ringt och fixat arbetsgivarintyg från senaste jobbet. Fick mamma att skicka mitt vanliga cv hit med, hade bara det ljudinriktade här. Så sökt jobb idag med. Får försöka hitta något mer att söka imorrn.
Uh jobbigt att det är 2sånna här långa tråkiga dagar kvar..

Förövrigt, kollar lite smått på Förkväll nu. Hon Anna som var med i idol och det gick så bra för i melodifestivalen, hon är verkligen lillgammal.. ganska tråkig, synd för hon har rätt ball röst.

Här är de 2 viktigaste låtarna inför torsdag ialf, några av de bästa överhuvudtaget dessutom, helt perfekt låtar..




Hoppas August Burns Red kör på lika fierce intro som på metaltown. Då körde de med danslåten "everybody´s free" i början. As nice.

Kommentarer
Postat av: moa

Svar: Ja, haha jag dog lite när det var han som hade kommenterat först, hahahaha!

Jo men det hade vart askul att hänga på, jag slutar faktiskt vid 12 på fredag typ :) har dock nått projekt-tjosan, men annars kan ju bara möta upp lite senare om ni är kvar då :):):)



OMG, jag hade också dött av trisstess :O haha det gör jag ju tom på lektionerna som du ser :P haha varför hänger på inte på facebook då , som jag ;) ??



Vilken tur att du får en sånn kort kommentar på din blogg :D:D (Y)

2010-03-09 @ 18:17:38
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0