Döda tid med skor

Idag går tiden verkligen inte lika fort. Segt att vakna tidigt när man vill sova länge.
Tänkte gå ner till a6 en stund, döda lite tid. Det är ett välldigt bra tidsfördriv att kolla på skor ;)
Låtsas att jag är rik, eller typ bara kolla på allt jag ska köpa när jag väl har pengar.
Hårfärg får högprioritet nu förresten, håret ser för jävligt ut nu så såfort jag får pengar över ska jag fixa det.
Var och handlade igår, nästan så jag hade glömt koden till kortet haha.. snäll mamma ialf som gav mig pengar så jag kunde överraska Martin lite :D

Men nej ut i det fina vädret nu.. hade vart sjukt bra dag för stadspromenad, hoppas att vädret håller i sig hela veckan :D
Eller ja, ska man hoppas så får vädret gärna va fint hur läänge :D
Ligga och sola vid havet hade man verkligen inte tackat nej till.


Kommentarer
Postat av: michelle

fan va annorlkunda se dig med så mkt smink när jag vant mig vid att du inte har så mkt längre ;)

2010-04-01 @ 13:28:57
URL: http://michelleelm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0