Ullared och sånt

Ullared igår med Moa, jag åkte hemifrån 7.40 typ och var hemma runt 23 med en ynka kasse. haha..
Moa fick inte ihop till mer hon heller. Men de grejerna vi köpte var sånt som vi verkligen behövde och inte bara en massa skit man köper för att det är billigt.
Riktigt nice dag ialf, blev sjukt flummigt på slutet, fast när blir det inte flummigt när vi umgås?

Idag har blev det en tripp in till stan. Efter att ha tagit en promenad runt sjön och solat ett tag på studsmattan då.
Var i stan med Moa, sedan mötte vi upp Robin och hans kompis och hängde på Franks. När det blev skugga flyttade vi oss till Lejontrappan.
Det är riktigt nice att sitta där när det är sånt här härligt väder :)

Kommentarer
Postat av: michelle

haha fan va fult att ni åkte till ullared den dagen jag typ ville åka dit hahaha XD eller fan de kanske va veckan innan förresten jag ville dit kom jag på nu :)de fanns inte så mkt då eller? eftersom de bara blev en kasse=

2010-06-20 @ 15:16:38
URL: http://michelleelm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0