Reafynd

Råkade ta en lite för tidig buss till jobbet igår så fördrev tiden med en sväng på Lindex. Gjorde ett riktigt nice rea fynd.
Hittade 2klänningar jag varit o kollat på ett par gånger men aldrig rikrigt orkat prova. Nu fanns de på rea, för 79,50kr. Så bestämde mig för att köpa, men kunde inte bestämma mig om jag ville ha den i rosa eller den i aprikos.
Fick då syn på en skylt där de stod att man fick 2 för 1 på de prissänkta varorna.
Så gick hem med båda klänningarna och fick bara betala 79,50kr.
Värt!
Kan lägga till att jag dessutom var på jakt efter en klänning till Martins systers bröllop men har inte någon tid att gå i affärer och leta eftersom jag jobbar fram tills dess. Så det var riktigt nice att investera i dessa, dessutom färgglada..kan behövas i min garderob ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0