Vasa

Sprang på Michelle på bussen. Nice med sällskap. Hon skulle till stan och möta sin syster. Vi hamnade på 4-gott en sväng. Höhö.
Sedan träffade jag Sandra och satt på Café Vasa och tjötade på om allt möjligt.
Riktigt mysigt att sitta på cafén så, bara prata i flera timmar.
Fast det satt ett tjejgäng precis brevid oss, SHIT vad de skrattade högt! Sjukt högt, mentalsjukt högt..!
Vi fick sitta och vänta ut skratten för att kunna prata. Alla runtomkring oss fick göra likadant. Galet.

Förövrigt har dörren till vårat kylskåp gått sönder idag. Funkade som vanilgt när jag kom hem och ställde in en flaska vatten där. Sedan när jag vaknade ( ja jag behövde verkligen verkligen en powernap) ja då hade dörren gått sönder, gick inte att stänga. As weird, ingen som vet vad som hänt. Den har liksom åkt ner lite på någonslags axel, så nu måste man lyfta upp den för att kunna stänga.

4mån med Martin idag med, Sweet :D Surt att jag knappt hann säga hejdå i morse när jag fick kasta mig på tåget bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0