Städning på G

Går och väntar på att tiden ska gå. Ska se om de ringer in mig till praktiken idag, ska vara där torsdag, fredag och lördag den här veckan men de sa att det kan hända att de ringer in extra.
Så får hålla mig hemma en liten stund.
Om jag är ledig idag ska jag och Malin antagligen ner till Droppen och lämna blod. Det var snart ett år sen jag fick lämna sist.. shit liksom. Jag som ändå tycker att det är rätt kul.

Aja för att fördriva tiden en stund tänkte jag städa mitt rum lite ialf, försöka åtminstone.
Okej, det är mest för att mamma inte ska klaga på mig för att jag inte tagit disken eller något sånt nu innan hon gick upp.
Städar jag mitt rum så klagar hon inte, förhoppningsvis..
As sugen på att städa supernoga och faktiskt slänga ut alla onödiga grejer jag har på rummet. Möblera om sen.
Synd bara att det lär ju inte hända i första taget. Kaanske att jag fått gjort det innan hösten, men det tvivlar jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0