Praktik

Ledig idag med. Jobbigt ändå. Praktiken är as bra, även om jag bara varit där 1dag så trivs jag hur mycket som helst.
Men det känns inte okej att det gått 2 praktik veckor nu och jag bara varit där 1dag. Ska dit imorgon och på lördag.
Men jag borde nog ringa läraren och se om jag borde fixa någon mer praktikplats. Kan vara där måndagar och tisdagar ialf. Resten av dagarna har jag preliminärt här, det beror helt på när dom har band och vilken tekniker det är.
Frågan är vart jag ska söka då. Blir ju minst sagt sista minuten.
Känns som man kommer ge ett dåligt intryck om jag ringer och frågar om jag kan komma nästa vecka, dessutom bara vara där 2dagar per vecka i bara 3v.
Fast samtidigt är det dumt att kasta bort tiden.

Aja.. fick en invite till Voddler idag förresten. Fast det känns ju inte lika flashigt som för några veckor sen när mamma visade att hon fått det.

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag ska försöka, fast jag får inte om jag nu börjar äta roacuttan mot min acne så det får nog bli nästa år , puh då hinner jag mentalt förbereda mig :p



varför kan du bara vara där så lite?

2010-01-28 @ 17:56:14
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0