Jullovssammanfattning

Dålig uppdatering här, kanske får skärpa mig lite. Men har man jullov så har man..
Vill inte skriva allt för detaljerat, måste spara lite godbitar. Blir så trist när man inte kan berätta allt roligt när alla redan läst det på bloggen haha.
Men fullt upp hela jullovet ialf. Martin var här som sagt. Var på stan med michelle i söndags och köpte nya skor. Mina stövlar var jätte sletna, speciellt efter att jag ramlade med cykeln, då skrapade de upp lika mycket som knät typ.
I tisdags var vi och fikade med Moa och Sandra, och gick på stan lite efter det med. Stackars Martin som måste fika jätte länge och dessutom gå på stan flera timmar XD
På onsdagen bar det av till Jönköping, efter att jag packat i år och dar. As svårt att välja vad man ska ta med sig och inte..
På kvällen var vi på middag hos Martins föräldrar.
Dagen efter var vi på A6 hla dagen, eller ja jag var. Skulle hitta klänning till nyår. Kommer aldrig mer försöka hitta klänning där kan jag lova, shit vad man lackade.. Efter mååånga turer in och ut ur alla affärer där slutade det med en svart korsett. Hade det med min typtyllkjol från hm, blev som en klänning så det var nice ändå :)
Kvällen blev lugn, chillade med lite vin och bara hade det mysigt :)

Nyår spenderades med några av Martins kompisar. Först hos Martin sedan hos någon annan nere på stan. Där stannade vi bara typ 40min, sedan drog vi hem. Men ja nyår var lyckat ialf tyckte jag :)

På nyårsdagen var vi på Jensens och käkade med hans syster och hennes kille. Sedan gick vi och såg Avatar. Jag lär haft lägst förväntningar av alla i hela Sverige på den filmen så jag blev positivt överraskad. Gillade den, fast den var faktiskt lite väl lång. Det är jobbigt att sitta still i 3timmar.

Igår var det knytkalas hos Martins föräldrar, jag och Martin gjorde cupcakes. De andra hade med as god mat.
Sen när vi kom hem runt midnatt avslutade vi kvällen med lite vin, as mysigt.

Så fullt upp hela veckan, as trist att åka hem :(
As fail att behöva gå upp 05.40 imorgon, jag är verkligen inte gjord för det!
Men positivt dock är att jag ialf slipper byta buss på morgonen, ibland har man tur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0