Gamla bilder

Datorn krachade nästan förut, ovanligt.. njae..
Bestämde mig för att föra över allt från mina dokument till den bärbara hårddisken, var ett tag sen jag gjorde det.
Under tiden passade jag på att kolla vad som redan låg där.
Fanns en hel del musik jag inte har på datorn. yes ny musik!
Massa gamla bilder med. De äldsta var nog från 2005-2006 så det var as kul att kolla på. Mest för att jag blir glad att jag förändrats haha..
en sak är säker, jag lär aldrig färga mitt hår rött igen haha.. shit va hemskt det ser ut på bilderna. Hemskt hår över huvudtaget. Så de bilderna vägrar jag lägga upp haha XD

Jag och Skrållan för snart ett år sen



Jag och Moa en helt vanlig dag i skolan. Det är riktigt värt att ha cam på alla datorerna, speciellt när de har roliga effekter och man känner för att vara lite flummig.. inte för att jag och moa nånsin är det dock höhö...alltid super seriösa

Kommentarer
Postat av: moa

Precis. Alltid superseriösa. Dessutom så är vi allltid super ärliga. :D

2010-01-16 @ 12:04:34
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0