För jag gör ju alltid det jag måste..

Lockar inte att göra spelningslistor när musiken känns trist.
Istället kom jag på att jag skulle rengöra piercingarna jätte noga.
Känns as äckligt att ta ut dom. Alltid massa folk som frågar om piercingarna inte gör ont(Gamla människor fattar visst inte att det läker precis som när man har tagit hål i öronen) eller om det inte känns äckligt.
Men ärligt; det känns sjukt mycket äckligare att gå utan dom..
SJukt sugen på att göra en ny. Får fixa jobb som tillåter det bara ;)

Kommentarer
Postat av: moa

Svar: Jag kommer inte ihåg det från då, men jag vet att de har gjort en låt som heter det :P Den e bra (Y)(Y) men du spelade ju DBA då med och kommer inte ihåg det heller så xD haha



Hehe, viktigaste är att du också tycker den är grym nu ;)

2010-01-04 @ 21:20:25
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0