Blodgivning

Besök på Droppen idag med Malin. Första gången hon gav blod. Jag har övertalat henne. Det är en sån där enkel grej som de flesta kan göra men som betyder mycket. Precis som organdonation.
Trevligt att träffa henne igen, var ett tag sen nu.
Efter blodgivningen gick vi hem till Malin. Käkade lite kycklingsallad, drack kaffe och pratade.
Mycket trevligt.

Fick lotter för blodgivningen dessutom. Vann 50kr, köpte nya, nu vann jag 75 kr :D Sweet. Egentligen borde jag spara pengarna, för det är mer än jag har just nu. Men mer värt att lägga på nya lotter så jag kan vinna ett par tusen. Hade verkligen inte suttit fel just nu. Hade vart sjukt skönt att betala tillbaka till mamma och banken.


Kommentarer
Postat av: Sofia

nä vädret sänker en som fasiken. men hade man haft lite mer kosing så :p



fan vad du är duktig! ska försöka övertala mig själv att ge blod, för en dag kanske jag själv ligger där blodlös.

2010-01-28 @ 17:31:00
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0