soyalatte

Fan va rastlös jag är. Skulle kanske inte tagit den sista koppen kaffe.. kunde sovit istället.
Lite fail att vara på jätte socialt humör när ingen annan är det.
Tydligen inte okej att sitta i vardagsrummet och prata med mamma och bex heller. Bex kollade på paradise hotel och höjde ljudet såfort jag öppnade mun.
Tänkte kollat på Riverside istället, ta igen avsnitt jag missat.. men serien var visst nerlagd, så blir inga avsnitt där inte.
Andra avenyn har dom tagit bort alla avsnitt utom 2senaste o dom såg jag häromdagen.. så atte...
Skulle kunna städa mitt rum.. men ja det vet vi ju alla att jag inte kommer göra.
Ska nog sätta mig o greja med ps istället..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ps är det allra bästa när man skall fördriva tid :D!! Soyalatte på dig med :D

2010-02-02 @ 23:01:11
Postat av: moa

Ps är det allra bästa när man skall fördriva tid :D!! Soyalatte på dig med :D

2010-02-02 @ 23:01:41
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0