CV

Känt mig duktig idag som gjort om mitt CV. Blev riktigt nöjd faktiskt. Så nu kan jag börja söka jobb på riktigt :)
Fast jag vet inte riktigt var eller som vad, men det ger väl sig.
Jag hoppas bara att det funkar bra att skicka cv:t som jpeg eller möjligtvis pdf, fanns inga andra format som funkar direkt.

börjat fundera på om jag ska ha kvar percingen i läppen med. Svårt val, haft den så många år nu, så det känns ju som att plocka bort en del av sig själv. Men samtidigt har jag börjat tröttna på den..

Kommentarer
Postat av: moa

Fin bild :D:D Shysst friläggning ;) Och härligt med ett nytt och fräscht cv, känns ju alltid bra :)

Svar: Haha, jasså ? Ja nu kan jag allt om det där .. höhö typ...

2010-02-17 @ 23:14:33
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: moa

haha, ja den är fiffig den funktionen ;)

2010-02-18 @ 15:51:24
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fundera inte på att ta bort kroken i munnen gör det bara!=)

2010-02-21 @ 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0