Alkoholfri cosmopolitan

Grekisk mat,vin, öl och melodifestivalen i lördags, mysigt :D
Även om det bara var en låt som var bra och den ändå inte gick vidare.. dock inte så förvånande.
Den här låten åker in i partylistan på spotify när jag hittar den ;)


Igår hände inte så mycket. Film och kinamat, massa slappande. Var och kollade på Martins fotbollmatch. Jag var den enda som satt och kollade och lyckades ändå få bollen sparkad på mig efter bara 1min. Lyckat?
På kvällen mådde jag as dåligt. Inte kul alls.. fick alkoholfria cosmopolitans ;) utan lime också då.. även kallat ren tranbärsjuice..
och alvedon. Bättre idag ialf, men skulle ändå till ungdomsmottagningen och kolla upp det. Fast det var tydligen inte okej för att jag inte bor här. Dåligt.
Så vi fick snällt åka därifrån, var på sjukhuset en sväng med men de har inte drop in förrän i eftermiddag, så kankse ska dit senare.
Fult att jag skojat om att sjukanmäla mig till skolan för att jag ville stanna här längre, så blir jag sjuk på riktigt..
jaja så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: moa

låter mysigt :) (Btw skall det inte stå EMBRACE it på headern?:P)

Så du kommer inte hem så vi kan fika då ?:(

2010-02-08 @ 10:35:21
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0