Tidsfördriv: Lista

Blev kvar i Jkpng idag med, tvekade länge men tillslut stannade jag ändå. Idag är en sån där dag som jag helst bara vill stanna i sängen typ, men har ialf kommit utanför dörrn en liten sväng. Rätt varmt ute idag, gött :D
Aja.. Ska ringa viktiga samtl snart, eller ialf ett, sparar nog det andra lite. Telefonen ligger på laddning så tänkte fördriva tiden med en sån där käck lista.

Tio första:
Första bästa kompis:
Malin Andersson
Första bil: Väntar fortfarande på den.
Första kärlek: En som hette Viktor, när jag var typ 4år haha
Första husdjur: En hund som hette Daisy, fast första som var bara min var en katt som hette Sofie
Första semester: Norrland, campingen vid min ena mosters sommarstuga.
Första jobb: Sommarmusikant
Första köpta skiva: Ingenaning, kanske typ någon smurf hits eller nått haha
Första riktiga kärlek: G
Första piercing: Öronsnibbarna om de räknas som piercing, annars den i läppen.
Första konsert: Electric Banana band

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Öl
Sista bilfärd: hem från Martins föräldrar igår
Sista filmen du såg: Någon Wallander film
Sista bubbelbadet: Vet inte, jätte länge sen nu.. typ i vänersborg för typ 3-4år sen eller nått?
Sista spelade cd: Mnemic- Sons of the system
Sista gången du grät: i lördags
Sista måltiden: pyttipanna

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Nja, bara jätte intresserad, så at det kändes att det var nått speciellt.
Varit på tv? Ja, typ publik i program o sånt.
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Tror inte det
Haft ett one night stand? Ja
Busringt till nån? Massa gånger haha

Sju saker du har på dig:
1. Klänning
2. Leggins
3. Skärp
4. BH
5. Trosor
6. Halsband
7. Smink

Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
Martin
2. Moa
3. Malin
4. Michelle

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör
1.
Åka till New York och köpa skor
2.
Starta eget företag

En sak du ångrar:
Ångrar bara sånt jag inte gjort, fast det är lite blandat med det med. Vissa grejer kan jag ångra hur mycket som helst att jag inte gjorde tvärtom, fast det kändes inte rätt då så hade nog ändå gjort samma sak nu med. Så egentligen ingen idé att ångra det.


Kommentarer
Postat av: moa

De 4 M:en ;D hahaha

2010-04-27 @ 00:02:07
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0