Telefonsamtal

Effektiv dag, fick ringt båda mina jobbiga samtal. Fast ena pesonen svarade inte men huvudsaken var att jag fick ringt och det kändes inte änns så jobbigt som det brukar. Progress!
Ska ringa igen om en liten stund.

Fick svar om min balklänning med, håll tummarna på att jag får sålt den, det hade varit as nice med lite extra klirr i kassan så att säga.
SÅ en positiv dag idag, även om det alltid känns lite jobbigt att åka ifrån Jkpng. Ska åka till tågstationen om ett tag, får skjuts av Martin. Nice, det är helt klart enklare att åka om man får ge hejdå puss ;)

Haha bara för det ringde han upp nu, han som inte svarade förut. Sweet då var alla mål för dagen avklarade.
Eller nej, ringa sportlife med och se om det finns plats på något kul pass.

Kommentarer
Postat av: moa

RIngde du Scandic nån gång ? :)

2010-04-27 @ 22:18:52
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0