Rumsbyte

Håller på och byter rum med Bex. Men blir paus nu. Gick inget vidare det där med att sköta maten och de idag.. sitter tillomed med ett glas saft nu för jag höll på att svimma :/ inte okej!
Så nu fixar jag makaroner och köttbullar haha..
Gick och väntade på att mamma skulle komma hem, trodde att hon var och handlade men hon skulle visst bara köpa soppåsar.
Jag måste hämta min dammsugare hos Michelle med, våran har pajjat.. och det finns ganska mycket damm som måste bort från mitt gamla rum haha

Mitt nya rum. Kommer aldrig få plats med alla mina grejer här haha

Bex nya rum

Pimpade telefonen med en sån här söt kille dessutom ;)

Kommentarer
Postat av: moa

Men haha, du är ju sämst :P verkligen inte okej :O Du får ställa alarm på telefonen när det är dags att äta :P hahaha.

Oj.. det kommer bli lite trångt ja :P haha lycka till :P

2010-04-08 @ 21:41:14
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0