Fab

Hade ett peppande samtal med mamma.
Egentligen nästan snarare en monolog, jag pratade på och mamma la till lite ibland.
Fast sånna samtal är givande, så man kan vädra sina idéer lite, se om de är något att ha eller om de är helt kassa..
Men nu börjar jag få lite framtidsmål. Det blir så mycket lättare när man vet vad man vill och vad man ska satsa på. Jag behöver bara få ordning på allt, alla tankar och viljor liksom.
Dessutom främst av allt inse att jag bara är 20år, så gammal är jag inte och allt är långt ifrån kört. Livet har ju egentligen bara börjat.

Ikväll blir det iallafall Body Balance :D Fab!
Fixat ett 10dagars grupppass kort på Sportlife nu, man fick gratis från ale kuriren. Riktigt värt!
Så nu startar upppeppandet på riktigt. Så allt kan bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0