3T

Träffade Moa i söndags, vi gick och pratade nonstop precis hela dagen. Lite shopping för Moas del, en sväng på evas paley och en lång promenad runt stan. En välldigt givande och behövd dag.
Vi kom på hur man kan förkorta livet i 3T, Tur, Tålamod och Tequila.
Igår hamnade jag i Jönköping. Snabbt beslut, mamma vaknade och kunde låna ut pengar och 20min senare åkte jag.
Så nu sitter jag här igen, segar mig vid tvn och facebook, ovanligt haha..men har inte riktigt någon lust att göra något mer vettigt idag, ialf inte själv.
Håller tummarna för att Martin kan sluta lite tidigare idag :)

Kommentarer
Postat av: moa

Bästa på länge, fast nu är är: "Beror dock på promillehalten i blodet, :P då blir det rattfylleri !"

2010-04-07 @ 20:15:45
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0