10 orsaker till varför Michelle ska gå med mig och moa ut på lördag

1. Det var jätte länge sen du var med mig ute. De senaste gångerna har vi hamnat på olika ställen, alltså var senaste riktiga gången vi var ute tillsammans 29 maj 2009. Det är länge sen!

2. Det var länge sen du träffade Moa

3. Så som det är för både dig och mig nu så behöver båda en riktigt rolig utekväll.

4. Det är påskafton

5. Om du bara är ledig en helg i april så är det bra att passa på att gå ut och ha kul med vännerna.

6. Det är en anledning att klä upp sig, sminka sig extra fint och fixa håret och känna sig allmänt snygg. Det stärker självförtroendet.

7. Gå ut och hitta ragg, det stärker självförtroendet ännu mer, och jag kan vara din wingwoman :D

8. Tänk på alla de där kvällarna vi haft. Alla helt galna minnen från blvd och gretas. Alla roliga minnen från trädgårn för du vet att du har haft jätte kul där med. PC, det går knappt att beskriva hur kul vi haft där, det är ju där allt börjat hela tiden. Tänk på alla de där kvällarna och tänk sen att nu ska vi ha en ny sån där kväll som vi kan prata om hur länge som helst sen.

9. Bli full, glöm alla problem och dansa tills man vill hugga av fötterna. Du vet hur gött det är.

10. Annars blir jag ledsen

Kommentarer
Postat av: moa

Om hon inte går med nu , så vet jag inte vad ;) Jag gillar det där med att du skall vara wingwomen ;)

2010-04-01 @ 23:48:23
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha, fy fan vad bra du är! Det här kan hon ju inte säga nej till ;)

2010-04-02 @ 12:44:16
URL: http://sarajohansson.nu
Postat av: Sofia

vad är en wingwomen? :P

2010-04-08 @ 12:57:45
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0