Träna?

Sitter här och funderar på om jag ska orka gå ner till gymmet idag. Inte vart där på länge nu så verkligen dags. Frågan är om jag har tid (eller ja lust haha..)
Borde egentligen städa lite här hemma, fyller 20 i morgon så mamma, Sanna och barnen kommer, kankse resten av mina syskon med. De har inte varit här innan, eller ja förutom mamma då, så bäst att de får ett bra intryck. Min lillasyster är skeptisk till att det kan vara bra här eftersom jag och grannen har gemensam toalett, hon tror mig inte riktigt när jag säger att man vänjer sig.

Frågan är om det är ett tillräckligt bra argument för att inte gå på body pumpen idag. Kan skylla på att jag hostat sönder hela natten, blir nog bra att jag får en dammsugare imorgon för nu känner jag vekrligen av dammet här.. och kallt med, det hjälper inte förkylningen.
Vill ladda upp filmerna från i torsdags med Marionette på facebook med. Kanske borde ta och logga in på gymmets hemsida och hålla tummarna på att passet är fullbokat haha.
Det börjar om en timma så chansen finns ju iallafall.

Känns ju minst sagt mer lockande att koka lite kaffe, hämta en varm tröja, ladda upp filmerna och sen leta mer musik till mina spelningslistor på spotify.
och ja.. städa också.. kankse ;)

Kommentarer
Postat av: moa

jag märker att du bestämde dig för att inte träna.... haha, jag tänkte springa idag.. det blev inte riktigt så det heller ...hehe (A)

2009-09-28 @ 21:09:44
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se/
Postat av: cicci

Ja det var fullbokat :D

2009-09-28 @ 22:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0